مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

119
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

54
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی تحریک مستقیم مغز از روی جمجمه tDCS توام با آموزش ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی و افسردگی کودکان دارای اختلال خواندن

صفحات

 صفحه شروع 399 | صفحه پایان 430

کلیدواژه

اثربخشی تحریک مستقیم از روی جمجمه (tDCS) Q1

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

    ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    نصرت ناهوکی، عبدالسلام، شهابی زاده، فاطمه، هرمزی، محمدرضا، و آهی، قاسم. (1401). اثربخشی تحریک مستقیم مغز از روی جمجمه tDCS توام با آموزش ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی و افسردگی کودکان دارای اختلال خواندن. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 65(1 )، 399-430. SID. https://sid.ir/paper/1120942/fa

    Vancouver: کپی

    نصرت ناهوکی عبدالسلام، شهابی زاده فاطمه، هرمزی محمدرضا، آهی قاسم. اثربخشی تحریک مستقیم مغز از روی جمجمه tDCS توام با آموزش ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی و افسردگی کودکان دارای اختلال خواندن. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد[Internet]. 1401؛65(1 ):399-430. Available from: https://sid.ir/paper/1120942/fa

    IEEE: کپی

    عبدالسلام نصرت ناهوکی، فاطمه شهابی زاده، محمدرضا هرمزی، و قاسم آهی، “اثربخشی تحریک مستقیم مغز از روی جمجمه tDCS توام با آموزش ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی و افسردگی کودکان دارای اختلال خواندن،” مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، vol. 65، no. 1 ، pp. 399–430، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1120942/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button