APA:
کپیاقبالی، بابک، حیدریه، سیدعبداله، فائزی رازی، فرشاد، و وکیل الرعایا، یونس. (1400). ارائه مدل اثرات زمان بر رفتار مصرف کننده مبتنی بر رویکرد فراترکیب. تحقیقات بازاریابی نوین، 11(4 (43 پیاپی) )، 63-84. SID. https://sid.ir/paper/1045825/fa
Vancouver:
کپیاقبالی بابک، حیدریه سیدعبداله، فائزی رازی فرشاد، وکیل الرعایا یونس. ارائه مدل اثرات زمان بر رفتار مصرف کننده مبتنی بر رویکرد فراترکیب. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1400؛11(4 (43 پیاپی) ):63-84. Available from: https://sid.ir/paper/1045825/fa
IEEE:
کپیبابک اقبالی، سیدعبداله حیدریه، فرشاد فائزی رازی، و یونس وکیل الرعایا، “ارائه مدل اثرات زمان بر رفتار مصرف کننده مبتنی بر رویکرد فراترکیب،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 11، no. 4 (43 پیاپی) ، pp. 63–84، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1045825/fa