APA:
کپیموسوی، سیدمحمدحسین، حمدی، کریم، و وظیفه دوست، حسین. (1399). ارائه مدلی برای اندازه گیری تاثیرات رسانه اجتماعی و هوش هیجانی بر تصمیم گیری رفتار خرید مصرف کننده. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 63(6 )، 3095-3112. SID. https://sid.ir/paper/1024243/fa
Vancouver:
کپیموسوی سیدمحمدحسین، حمدی کریم، وظیفه دوست حسین. ارائه مدلی برای اندازه گیری تاثیرات رسانه اجتماعی و هوش هیجانی بر تصمیم گیری رفتار خرید مصرف کننده. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد[Internet]. 1399؛63(6 ):3095-3112. Available from: https://sid.ir/paper/1024243/fa
IEEE:
کپیسیدمحمدحسین موسوی، کریم حمدی، و حسین وظیفه دوست، “ارائه مدلی برای اندازه گیری تاثیرات رسانه اجتماعی و هوش هیجانی بر تصمیم گیری رفتار خرید مصرف کننده،” مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، vol. 63، no. 6 ، pp. 3095–3112، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1024243/fa