برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

به کارگيري روش شش سيگما در بهبود و ارتقا کيفيت خدمات بيمارستان حضرت سيدالشهدا يزد

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: رستگاري بتول*
 
 *دانشگاه علوم پزشکي شهيد صدوقي يزد
 
عنوان همایش: همايش سراسري راهكارهاي ارتقاء كيفيت خدمات پرستاري و مامايي
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه پزشكي خدمات بهداشتي شهيد صدوقي يزد
زمان:  1393دوره 4
 
 
چکیده: 

مقدمه: مديريت کيفيت طي چند دهه (از نيمه قرن بيستم تا امروز) با ارائه تفکر بهبود، دنياي کسب و کار و ارائه دهندگان خدمات را متحول کرده است و با استفاده حداکثري از منابع و امکانات همواره مورد توجه و نظر صاحب نظران صنايع و ارائه کنندگان خدمت بوده و خواهد بود...

 
کلید واژه: ارتقاي فرايند، شش سيگما، کيفيت
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 45   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی