مشخصات مقاله عنوان: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) راهکاری اثربخش در کسب مزیت رقابتی پایدار در فرآیند تجارت نوع ارائه: مقاله نویسنده: بكايي جزي فرزاد*,حسيني فولادي شيوا,برادران رزيتا *موسسه آموزش عالي آزاد برهان، اصفهان، ايران عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد و انرژي زمان: 1394, دوره 3 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مديريت ارتباط با مشتري (CRM)، سازمان، رقابتي پايدار، تجارت، رضايت مشتري مقالات نشریه ای مرتبط: نقش رضايت مشتري از تجارتمديريت ارتباط با مشتريمديريت ارتباط با مشتريتوسعه يك مدل مفهومي براي طراحي سيستمهاي مديريت ارتباط با مشتري (CRM)نقش مديريت دانش مشتري در خلق مزيت رقابتي در سازمان هاي کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت هاي مستقر در شهرک صنعتي شهرستان خرم آباد) مقالات همایشی مرتبط: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بازاریابی رابطه ای بر حفظ مشتریبررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکیمدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکیتحلیل و آسیب شناسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سطح عملیاتیبررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ویژگی های فرهنگ سازمانی بازدید یکساله 109 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی