مشخصات مقاله

عنوان: 

مديريت ارتباط با مشتري (CRM) راهكاري اثربخش در كسب مزيت رقابتي پايدار در فرآيند تجارت

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: بكايي جزي فرزاد*,حسيني فولادي شيوا,برادران رزيتا
 
 *موسسه آموزش عالي آزاد برهان، اصفهان، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی: موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد و انرژي
زمان:  1394دوره 3
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: مديريت ارتباط با مشتري (CRM)، سازمان، رقابتي پايدار، تجارت، رضايت مشتري
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
بازدید یکساله 206   pdf-file
 
tabligh

moavenatelmi
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی