مشخصات مقاله عنوان: بررسی شیوه های مناسب در تعامل روابط عمومی بانک ملت با مشتریان نمونه و محوری نوع ارائه: مقاله نویسنده: صاحبقراني شيخ لر بهزاد,فخرالديني زهرا,يارم طاقلوسهرابي مريم عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در علوم و تكنولوژي نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مديران ايده پرداز كارين زمان: 1395, دوره 3 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: ارتباط مناسب با مشتريان خاص، ارتباطات الکترونيکي، ارتباطات انساني، فرهنگ سازماني مقالات نشریه ای مرتبط: ارتباطات و فرهنگارتباطات انسانيتوسعه مدل عوامل موثر بر رضايت مشتريان در بانکداري سنتي و الکترونيکيبررسي رابطه بين پياده سازي سيستم هاي الکترونيکي و ميزان رضايتمندي مشتريان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران)شناسايي عوامل موثر بر ايجاد "اعتماد" در مشتريان کليدي بانک: مشتريان کليدي بانک کارآفرين در شهر تهران مقالات همایشی مرتبط: مطالعه و نگرشی بر شیوه های مناسب در تعامل روابط عمومی بانک ملت با مشتریان نمونه و محورینقش مهارتهای ارتباطات انسانی کارکنان بانک ملت تهران در جلب رضایت مشتریانارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریانتاثیر بازاریابی با رویکرد مدیریت روابط مشتریان بر خرید مجدد مشتریان از محصولات و خدمات بانک ملت شعب تهران تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک ملت کلانشهر رشت بازدید یکساله 49 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی