برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی شیوه های مناسب در تعامل روابط عمومی بانک ملت با مشتریان نمونه و محوری

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: صاحبقراني شيخ لر بهزاد,فخرالديني زهرا,يارم طاقلوسهرابي مريم
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در علوم و تكنولوژي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه مديران ايده پرداز كارين
زمان:  1395دوره 3
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: ارتباط مناسب با مشتريان خاص، ارتباطات الکترونيکي، ارتباطات انساني، فرهنگ سازماني
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 49   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی