مشخصات مقاله عنوان: بررسی و تحلیل موانع صادرات فرش دستباف با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی شهر بیرجند، استان خراسان جنوبی) نوع ارائه: مقاله نویسنده: شيرمهنجي مصطفي,خزاعي عرب مهدي,اميري محمد عنوان همایش: همايش ملي فرش دستباف خراسان جنوبي نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن علمي فرش ايران، دانشگاه بيرجند زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: فرش، دستباف، صادرات، محصول، قيمت، تبليغات، كانال هاي توزيع مقالات نشریه ای مرتبط: طراحي و رتبه بندي مولفه هاي آميخته بازاريابي داخلي فرش دستباف ايراننقش تعاوني هاي فرش دستباف استان زنجان بر توسعه صادرات اين فرشنقش طرح هاي جديد در توسعه و گسترش فرش دستبافطراحي و ارائه مدل مفهومي عوامل تسهيل کننده صادرات فرش دستباف ايراني مبتني بر ديدگاه بازاريابي کل نگر با استفاده از مدلسازي ساختاري تفسيري (ISM)آسيب شناسي تعاوني هاي فرش دستباف روستايي (مطالعه موردي شهرستان همدان) مقالات همایشی مرتبط: بررسی وضعیت بازار فرش دستباف ایران بر اساس آمیخته های بازاریابی بررسی مشکلات موجود در صنعت فرش دستباف ایراننقش ایزو در توسعه فرش دستبافبررسی موانع ارتقای تجارت الکترونیک فرش با تکیه بر بازار فرش تبریزبررسی عوامل موثر بر فروش فرش دستباف در بازار ایران و رتبه بندی آن بازدید یکساله 83 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی