مشخصات مقاله عنوان: بررسی میزان رعایت اصول برنامه ریزی درسی در تالیف کتاب هاب علوم پایه اول، دوم و سوم ابتدایی کم توان ذهنی نوع ارائه: پوستر نویسنده: هاونگي حسين* *آموزش و پرورش عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مقالات نشریه ای مرتبط: مکان يابي هاب سلسله مراتبي چند روش حمل و نقلي و چند کالايي در فضاي غيرقطعيتحليل محتواي كتاب درسي علوم پايه اول كودكان كم توان ذهني و مقايسه آن با كتاب درسي علوم پايه اول كودكان عادي تحليل كتاب درسيمساله پوشش هاب تک تخصيصي بر روي شبکه ستاره اي، مدل بندي، خطي سازي و يافتن کران مناسب براي آنتحليل محتواي كتاب هاي درسي دوره ابتدايي به لحاظ ميزان توجه به مباحث مهدويت مقالات همایشی مرتبط: بازبینی: بررسی میزان برخورداری کتاب درسی فارسی دوم و سوم از نظر مولفه های تربیتی اخلاقیارزیابی تغییر برنامه ی درسی ریاضی پایه ی اول ابتدایی و پیامدهای آنبررسی تحلیل محتوای کتاب های خوانداری دوم و سوم ابتدایی بر اساس مولفه مهارت های زندگیبررسی تغییرات کتاب درسی قرآن پایه اول ابتدایی به لحاظ انطباق با برنامه درسی ملیارزشیابی سازمان دهی محتوای کتاب های درسی علوم ابتدایی در آموزش مفهوم انرژی بازدید یکساله 32 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی