برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي تاثير آموزش توسط همتا نزديک (near peer) بر يادگيري مهارت پانسمان در دانشجويان پرستاري

نوع ارائه: سخنراني
نویسنده: نصيرياني خديجه*,متوسليان منيره,نوري شادكام محمود,وحدتي منصوره
 
 *دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني شهيد صدوقي يزد
 
عنوان همایش: همايش سراسري راهكارهاي ارتقاء كيفيت خدمات پرستاري و مامايي
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه پزشكي خدمات بهداشتي شهيد صدوقي يزد
زمان:  1393دوره 4
 
 
چکیده: 

مقدمه: مدرسين پرستاري وظيفه کشف و به کارگيري روش هاي تدريس و يادگيري موثر را، براي تربيت دانشجويان متخصص و متبحر دارند. يکي از اين روش ها مي تواند تدريس توسط همتايان باشد که هرچند در تدريس دروس مختلف به کار گرفته شده است اما اثربخشي آن در آموزش پرستاري بخصوص مهارتهاي باليني مورد توجه کمي قرار گرفته است...

 
کلید واژه: تدريس، همتا نزديک، مهارت باليني، پانسمان، دانشجوي پرستاري
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 70   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی