مشخصات مقاله عنوان: میزان آگاهی معلمان مقطع ابتدایی از فناوری های نوین جهت بالا بردن کیفیت یادگیری دانش آموزان (مطالعه موردی: معلمان مقطع ابتدایی شهر دهدشت) نوع ارائه: مقاله نویسنده: ضامن ستايش فر علي* *آموزگار مقطع ابتدايي عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: فناوري هاي نوين، معلمان، يادگيري، مقطع ابتدايي مقالات نشریه ای مرتبط: تاثير ميزان شناخت و کاربست فناوري آموزشي توسط معلمان در بهبود کيفيت فرايند يادگيري دانش آموزانبررسي مهارت هاي شغلي معلمان دوره ابتداييدانش نظري و مهارت هاي حرفه اي معلمان دوره ابتدايي از نظريه يادگيري: معلمان دوره ابتدايي شهر همدانبررسي رابطه مهارت هاي سواد اطلاعاتي با اثربخشي معلمان: مطالعه موردي معلمان مقطع ابتدايي شهرستان ساريبررسي نقش فرهنگ اعتماد در عملکرد معلمان مدارس ابتدايي شهر تهران مقالات همایشی مرتبط: بررسی عوامل موثر بر خلاقیت دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران از دیدگاه معلمانتاثیر دوره های ضمن خدمت بر عملکرد معلمان مقطع ابتدایی کرمانشاهتغییر برنامه های درسی ابتدایی و ضرورت آموزش مجدد معلمانبررسی مشکلات یادگیری ریاضی دانش آموزان مقطع ابتدایی نقش آفرینی معلمان ورزش در کنترل و پیشگیری از خشونت و پرخاشگری در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی بازدید یکساله 86 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی