مشخصات مقاله

عنوان: 

@مقايسه يادگيري درس علوم دانش آموزان چهارم ابتدايي در مدارس هوشمند و عادي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: كاكش ماندانا*
 
 *ناحيه 2 اهواز
 
عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: يادگيري، مدارس هوشمند، مدارس عادي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
بازدید یکساله 76   pdf-file
 
tabligh

moavenatelmi
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی