برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مقایسه اثربخشی آموزش تلفیقی و آموزش سنتی در میزان یادگیری درس ریاضی و روخوانی قرآن دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: درويش راضيه*,آذرنوش مينا
 
 *دانشگاه علامه طباطبايي
 
عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی:  اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
زمان:  1394دوره 1
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: يادگيري، يادگيري تلفيقي، چندرسآن هاي آموزشي، روخواني قرآن
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 87   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی