مشخصات مقاله عنوان: مقایسه تاثیر دو روش تدریس به شیوه سنتی و هوشمند بر میزان نگرش دانش آموزان به درس ریاضی در پایه چهارم ابتدایی شهرستان آبادان نوع ارائه: مقاله نویسنده: كلبعلي مرضيه*,طرقي سميه * عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مقالات نشریه ای مرتبط: تاثير روش هاي فعال در تدريس علوم بر ميزان موفقيت دانش آموزان پايه چهارم ابتداييتاثير روش تدريس همياري بر نگرش و پيشرفت تحصيلي درس رياضي دانش آموزان پايه پنجم ابتدايي شهرستان گچساراننگرش دانش آموزان ابتدايي به درس رياضي و پيشرفت تحصيلي در رياضياتبررسي اثربخشي آموزش با تاکيد بر راه حل هاي چندگانه در نگرش دانش آموزان نسبت به درس رياضينگرش دانش آموزان ابتدايي به درس رياضيات مقالات همایشی مرتبط: بررسی تاثیر بازی های آموزشی تخیلی بر میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی ناحیه سه شهر کرمانشاهتاثیر روش تدریس ریاضی همراه با بازی در یادگیری دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان نقدهبررسی مقایسه میزان تاثیر دو روش آموزش به شیوه بازی و سنتی برانگیزه ریاضی دانش آموزان پسر سال سوم ابتدایی ناحیه 4 کرجبررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس ریاضی و راه های افزایش انگیزه و پیشرفت آنان در درس ریاضیمقایسه یادگیری درس علوم دانش آموزان چهارم ابتدایی در مدارس هوشمند و عادی بازدید یکساله 108 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی