مشخصات مقاله عنوان: بررسی رابطه بین مقیاس دشواری های تنظیم هیجانی و ویژگی های شخصیتی در دو گروه معلمان دوره ابتدایی و دانشجویان نوع ارائه: پوستر نویسنده: گل سبزعلي*,فلاح كريمي محمد,واحديان مريم * عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. کلید واژه: دشواري هاي تنظيم هيجاني، ويژگي هاي شخصيتي، تنظيم شناختي هيجاني مقالات نشریه ای مرتبط: اثربخشي آموزش مهارت هاي اجتماعي - هيجاني بر تنظيم شناختي هيجان و مهارت هاي اجتماعي کودکان داراي اختلال يادگيري خاصاثربخشي آموزش مديريت حافظه هيجاني بر راهبردهاي تنظيم شناختي هيجانساختار عاملي و ويژگي هاي روان سنجي مقياس دشواري در نظم بخشي هيجانياثربخشي آموزش گروهي هوش هيجاني بر تنظيم شناختي هيجان در دانش آموزان قرباني سوء رفتار هيجاني والديناثربخشي آموزش مبتني بر رويکردهاي نظريه انتخاب و رفتاردرماني عقلاني هيجاني بر انگيزش پيشرفت تحصيلي و دشواري تنظيم هيجان مقالات همایشی مرتبط: اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دبیرستانبررسی رابطه بین هوش هیجانی و ویژگی های شخصیتی کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی کشورپیش بینی ناگویی هیجانی بر اساس ویژگی شخصیتی و تنظیم هیجان در دانش آموزان مقطع متوسطهاثربخشی درمان مبتنی بر تنظیم هیجانی در اختلال افسردگی عمدههوش هیجانی و تنظیم هیجان در بین ورزشکاران بازدید یکساله 64 آخرین های بلاگ آموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notنمایش شمارش خطوط در ورد Wordتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی