برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تطبیقی جایگاه تفکر انتقادی در برنامه درسی ریاضی جدیدالتالیف (چاپ 93) و قدیم (چاپ 92) پایه چهارم ابتدایی با روش تحلیل محتوا

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: زرگر مرضيه السادات,بهاررستمي راضيه
 
 
 
عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی:  اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: تحليل محتوا، تفكر انتقادي، رياضي، سوال، استدلال
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 117   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی