مشخصات مقاله عنوان: بررسی تحلیل محتوی کتاب های علوم دوم، سوم و چهارم سال تحصیلی 94- 93 بر اساس مولفه های یادگیری شناختی خودتنظیمی نوع ارائه: پوستر نویسنده: سندگل عادله,ملايجردي فاطمه,نوروزي گوهر عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. کلید واژه: تحليل محتوا، دوره ابتدايي، علوم تجربي، يادگيري شناختي خودتنظيم مقالات نشریه ای مرتبط: الگوي علي خودكارآمدي تحصيلي، يادگيري خودتنظيم و دستاوردهاي تحصيلي دانشجويانبررسي رابطه منبع کنترل، سبک هاي يادگيري و يادگيري خودتنظيم با موفقيت تحصيلي دانشجويان دوره هاي آموزشي بر خطبررسي رابطه راهبردهاي شناختي يادگيري خودتنظيمي و خلاقيت با عملكرد تحصيلينقش واسطه گري راهبردهاي يادگيري خودتنظيم در رابطه بين باورهاي انگيزشي و ارزش هاي تحصيلي دانشجويان دكتراي حرفه اي پزشكي- مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشكي جهرمبررسي اثربخشي آموزش يادگيري مغزمحور بر يادگيري خودتنظيم دانش آموزان دختر پايه اول دبيرستان شهر يزد مقالات همایشی مرتبط: بررسی و تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ابتدایی از نظر استفاده از مفاهیم محیط زیستتحلیل محتوای کتاب های علوم دوم، سوم و چهارم دبستان از منظر میزان توجه به یادگیری مادام العمرتحلیل محتوای کتب علوم پایه های سوم و چهارم ابتدایی بر اساس ساحت زیست بدنیبررسی و تحلیل محتوای کتب علوم تجربی، فارسی (خوان داری) و تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی از نظر میزان توجه به مولفه های خودتنظیمیتحلیل محتوی کتب علوم تجربی دوره اول ابتدایی از نظر میزان توجه به یادگیری اکتشافی بازدید یکساله 70 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی