مشخصات مقاله

عنوان: 

تبيين و رتبه بندي عوامل موثر بر عدم پذيرش اينترنت بانک بين مشتريان بانک ملي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: بهروزي مهسا,غيبي سيدياسر
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی: موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1394دوره 2
 
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
كليد واژه: اعتماد، نفوذ اجتماعي، سودمندي، سهولت، نگرش، اينترنت بانك
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
بازدید یکساله 64   pdf-file
 
tabligh

moavenatelmi
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی