مشخصات مقاله عنوان: مبانی فلسفی برنامه درسی مبتنی بر رویکرد انسان گرایانه در آموزش و پرورش: مطالعه کیفی نوع ارائه: مقاله نویسنده: فياض ايراندخت,محمدي يحيي* *مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي بيرجند / دانشگاه علامه طباطبايي تهران عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: برنامه درسي، انسانگرايانه مقالات نشریه ای مرتبط: نقد و ارزيابي مباني برنامه درسي ملي جمهوري اسلامي ايران بر اساس "شاخص هاي فطرت"برنامه درسي مبتني بر وب: گامي به سوي تمركززدايي يا تشديد تمركز در نظام برنامه ريزي درسيتحليلي بر وضعيت موجود طراحي برنامه درسي تربيت اجتماعي دوره راهنمايي بر مبناي تحليل محتواي کتاب هاي درسي و اسناد مرتبط برنامه درسيبرنامه درسي پنهان: چالشي پيدا يا فرصتي ناپيدا؟گذار نظام برنامه ريزي درسي ايران به سمت عدم تمركز در طراحي و تدوين برنامه درسي، با تاکيد بر برنامه ريزي درسي مبتني بر مدرسه مقالات همایشی مرتبط: عناصر برنامه درسی مبتنی بر رویکرد انسان گرایانه در آموزش و پرورش: مطالعه کیفیمبانی فلسفی و کیفیت در برنامه درسی آموزش عالیمبانی فلسفی برنامه درسی کارآفرینمبانی فلسفی برنامه درسی و نقش آن در آموزش ابتداییپیش زمینه ها و مقدمات ایجاد تغییر در برنامه درسی مدارس بازدید یکساله 454 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی