مشخصات مقاله عنوان: تاملی بر پیامدهای طرح فلسفه برای کودکان: تحلیل تجربیات زیسته معلمان مجری طرح به روش نظریه داده بنیاد نوع ارائه: مقاله نویسنده: زين آبادي حسن رضا*,حسني شهربانو *گروه مديريت آموزشي، دانشگاه خوارزمي عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: فلسفه براي كودكان 4C، مهارت هاي تفكر، رشد فردي، رشد اجتماعي مقالات نشریه ای مرتبط: برنامه آموزش فلسفه به كودكانآموزش فلسفه به كودكان، تهرانآموزش فلسفه به كودكان، پژوهشي در زمينه آموزش تفكرمفهوم فلسفه در برنامه فلسفه براي كودكان و نوجوانفلسفه براي كودكان، رايحه تفكر مقالات همایشی مرتبط: تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر تداوم یادگیری در بزرگسالی: طرح پژوهش ترکیبیتاثیر آموزش فلسفه بر تفکر انتقادی کودکان 7-11 ساله دختر شهر اصفهانتوان سنجی برنامه فلسفه برای کودکان در یادگیری مداوم کودکان ایرانیبررسی تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان روانسرتاملی در اصطلاح فلسفه تطبیقی بازدید یکساله 35 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی