برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی و تحلیل میزان تاثیر شاخص های تعامل، آینده نگری و اجرایی در تکنیک درس پژوهی برای تدریس اثربخش و تولید دانش در معلمان شرکت کننده درس پژوهی

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: معماري اميد*,آرام زينب,جمالي صديقه
 
 *آموزش و پرورش بيرجند
 
عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی:  اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: درس پژوهي، تدريس اثربخش، توليد دانش
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 150   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی