مشخصات مقاله عنوان: بررسی انتقادی و مقایسه ای تبعیض جنسیتی در کتاب های علوم ابتدایی بر اساس الگوی میشل (1989) نوع ارائه: پوستر نویسنده: علي صوفي حليمه*,علي صوفي امين,علي صوفي رامين * عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. کلید واژه: تحليل گفتمان انتقادي، كليشه هاي جنسيتي، كتاب هاي درسي، كتاب هاي علوم مقالات نشریه ای مرتبط: نقش هاي جنسيتي در تصاوير كتاب هاي درسي دوره ابتداييتحليل كتاب درسيكتاب هاي درسي ايرانكتاب درمانيمعرفي دو كتاب مقالات همایشی مرتبط: تحلیل محتوای کلیشه های جنسیتی در کتاب های اجتماعی پنجم و ششم دبستان نقش صنعت چاپ و نشر و کتاب خوانی در پیشرفت کشورپیشنهاد استفاده از الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتاب شناختی در سازمان دهی محتوای کتاب شناسی ها بر مبنای خانواده کتاب شناختی (مورد کاوی شاهنامه فردوسی)ارزشیابی سازمان دهی محتوای کتاب های درسی علوم ابتدایی در آموزش مفهوم انرژیتحلیل محتوای کتاب تفکر و پژوهش ششم ابتدایی از نظر نوع سوالات و تمرینات کتاب درسی بازدید یکساله 105 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی