برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

ارائه الگوي تعالي تفکر انتقادي در مدارس بر اساس مدل متيو ليپمن (P4C)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: گندم کار دنيا,هاشمي سيداحمد,زکي پور روئين تن,رستمي حسن,ضيايي سكينه,ستوده خاتون
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در علوم و تكنولوژي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1395دوره 5
 
 
چکیده: 

در سالهاي اخير مهارت تفکر انتقادي يکي از اجزاي ضروري آموزش شده است. برخورداري از تفکر انتقادي باعث مي شود که فرد در ارتباطات، مدرسه و کار مسووليت هاي بيشتري را بر عهده گرفته، با افراد مختلف همکاري نموده و تصميمات بهتري را اتخاذ نماييد...

 
کلید واژه: تفکر انتقادي، فلسفه براي کودکان، دانش آموزان
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 142   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی