برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تاثیر آموزش فلسفه مبتنی بر محتوای بومی بر روحیه پرسشگری دانش آموزان دختر پایه پنجم شهرستان نیشابور

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: حسيني سيداحمد*,بيگم حسيني انسيه
 
 *
 
عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی:  اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: آموزش فلسفه، پرسشگري، محتواي بومي، داستان هاي فلسفي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 52   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی