مشخصات مقاله عنوان: بررسی تاثیر آموزش فلسفه مبتنی بر محتوای بومی بر روحیه پرسشگری دانش آموزان دختر پایه پنجم شهرستان نیشابور نوع ارائه: مقاله نویسنده: حسيني سيداحمد*,بيگم حسيني انسيه * عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: آموزش فلسفه، پرسشگري، محتواي بومي، داستان هاي فلسفي مقالات نشریه ای مرتبط: مقايسه اثربخشي روش و فن آموزش پرسشگري بر تفکر انتقادي و مهارت هاي آن در درس مطالعات اجتماعي دانش آموزان دختر پايه اول متوسطهاثربخشي آموزش راهبردي تفکر بر پرسشگري دانش آموزان پسر پايه پنجم ابتدايي شهر سنندجرابطه سبک هاي يادگيري با روحيه پرسشگري دانشجويان دوره کارشناسي دانشگاه اصفهانتاثير داستان هاي مثنوي معنوي مولانا بر ميزان مهارت پرسشگري فلسفي نوجوانانتاثير اجراي برنامه آموزش فلسفه به کودکان در رشد معنوي دانش آموزان دختر شهر اصفهان مقالات همایشی مرتبط: پرسشگری به مثابه فرهنگبررسی رابطه روحیه پرسشگری بر خودنظم دهی فراشناختی دانش آموزان متوسطه اول شهرستان رشتخوارپرسشگری، گامی در راستای تحقق یادگیری مداومفلسفه برای کودکان: از چالش روش و محتوا تا آموزش ماهیت یگانه فلسفهفرهنگ پرسشگری، احیا کننده و جهش دهنده محیط زیست نظام پیشنهادها بازدید یکساله 52 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی