برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي اثربخشي روش هاي ياددهي-يادگيري مشاركتي تدريس رياضي دوره ابتدايي در پيشرفت تحصيلي، بهبود تفكر منطقي، افزايش رغبت به تحصيل دانش آموزان و رضايت شغلي آموزگاران

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: صاحب زاده بهروز,علي صوفي اله نظر,كيخا عليرضا,اصالتي پريدخت
 
 
 
عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی:  اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: پيشرفت تحصيلي، رغبت به تحصيل، رضايت شغلي، روش هاي فعال تدريس، ياددهي-يادگيري مشاركتي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 356   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی