برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مشارکتی تدریس ریاضی دوره ابتدایی در پیشرفت تحصیلی، بهبود تفکر منطقی، افزایش رغبت به تحصیل دانش آموزان و رضایت شغلی آموزگاران

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: صاحب زاده بهروز,علي صوفي اله نظر,كيخا عليرضا,اصالتي پريدخت
 
 
 
عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی:  اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
زمان:  1394دوره 1
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: پيشرفت تحصيلي، رغبت به تحصيل، رضايت شغلي، روش هاي فعال تدريس، ياددهي-يادگيري مشاركتي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 433   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی