برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

نقش مدیریت دانش سازمان و مدیریت دانش مشتریان در مدیریت بحران

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: نصراله پورخوشابي مريم,خطيري خديجه
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در علوم و تكنولوژي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1395دوره 5
 
چکیده: 

امروزه با پيشرفت تکنولوژي و فناوري اطلاعات سازمان هايي که در کاهش و يا جلوگيري از بحران ها نقش دارند، ديگر قادر نيستند از روش هاي سنتي در مقابل بحران ها موفق باشند بلکه اجراي مراحل مديريت بحران کاهش، آمادگي، پاسخ، بازگشت و بازسازي نيازمند داشتن دانش متناسب با هر اقدامي مي باشد و دانشي از بکارگيري بهترين نحوه از مجموع اطلاعات موجود مي باشد...

 
کلید واژه: مديريت دانش سازمان، مديريت دانش مشتريان، مديريت بحران
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 84   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی