مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي اثربخشي آموزش پازل در اختلالات نوشتن و خواندن دانش آموزان اول و دوم ابتدايي داراي اختلال يادگيري شهرستان يزد

نوع ارائه: مقاله
نویسنده:
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در علوم و تكنولوژي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی: انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1395دوره 5
 
 
چکیده: 

اختلال هاي يادگيري خاص يکي از پيچيده ترين اختلال هايي است که به حوزه روانشناسي و آموزش کودکان استثنايي معرفي شده است. اختلالات يادگيري و به خصوص اختلال در خواندن و نوشتن يکي از مهم ترين دلايل افت تحصيلي دانش آموزان است...

 
کلید واژه: اختلال خواندن، اختلال نوشتن، پازل
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
بازدید یکساله 251   pdf-file
 
tabligh

moavenatelmi
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی