مشخصات مقاله

عنوان: 

اثربخشي آموزش سبک هاي يادگيري بر انگيزش عملکرد تحصيلي و خودکارآمدي دانش آموزان

نوع ارائه: مقاله
نویسنده:
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در علوم و تكنولوژي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی: انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1395دوره 5
 
 
چکیده: 

پژوهش حاضر به منظور بررسي اثربخشي آموزش سبک هاي يادگيري بر افزايش خودکارآمدي و انگيزه عملکرد تحصيلي دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم شهر مشهد انجام شد. روش اجرا: طرح پژوهش حاضر شبه آزمايشي از نوع پيش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل بود...

 
كليد واژه: آموزش سبک هاي يادگيري، خودکارآمدي، انگيزه پيشرفت
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
بازدید یکساله 160   pdf-file
 
tabligh

moavenatelmi
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی