مشخصات مقاله عنوان: نگاهی مفهومی به جذابیت رقابتی در صنعت بانکداری با استفاده از روش گراندد تئوری نوع ارائه: مقاله نویسنده: تئوري گراندد* * عنوان همایش: كنفرانس بين المللي ايده هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد و انرژي زمان: 1395, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: جذابيت رقابتي، صنعت بانکداري مقالات نشریه ای مرتبط: اولويت بندي معيارهاي تعيين جذابيت بازارهاي هدف در بانکداري تجاري با استفاده از تکنيک تجزيه و تحليل توامان: تحقيقي پيرامون بانک ملتارائه الگويي براي بانکداري اخلاقي مقايسه عملکرد بهينه در بانکداري اسلامي و بانکداري متعارف: استفاده از فرايند تصادفي پرش- انتشارکارايي نسبي مديريت دارايي و بدهي (ALM) در بانکداري اسلاميسنجش ميزان اخلاقي بودن بانکداري در ايران، مطالعه موردي بانک هاي ايران، شعب شيراز مقالات همایشی مرتبط: نگاهی فهومی به جذابیت رقابتی در صنعت بانکداری با استفاده از روش گراندد تئوریبانکداری اسلامی یا اسلام بانکداریجایگاه اخلاق در بانکداری: مطالعه مقایسه ای بانکداری اخلاقی با بانکداری اسلامینقش زنان در بانکداری اجتماعی در راستای توسعه پایدار (روش سلسله مراتبی فازی)نظریه تکاملی بانکداری اسلامی، از توجیه بهره بانکی تا نظام سازی الگوی ایده آل بازدید یکساله 70 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی