مشخصات مقاله عنوان: نرم افزار تحت وب راتا لویالتی با موضوع "وفاداری مشتریان" و مروری بر امتیازات و ویژگی های این نرم افزار نوع ارائه: مقاله نویسنده: صيقلي رسول,موسايي پرنيان عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در علوم و تكنولوژي نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مديران ايده پرداز كارين زمان: 1395, دوره 3 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: وفاداري مشتريان، رضايت مشتري، کارت وفاداري، هوش بازاريابي مقالات نشریه ای مرتبط: وفاداري کارکنان در تعامل با وفاداري مشتريان صنايع خدماتيارزيابي تاثير برند بر وفاداري مشتريان صنعتيبررسي تاثير ابعاد کيفيت ارتباطات بر وفاداري رفتاري و نگرشي مشتريان شرکت بيمه ايرانبررسي عوامل موثر بر حفظ و تقويت وفاداري مشتريانطراحي و تبيين مدل فرآيندي وفاداري مشتريان؛ مورد پژوهي: بانک هاي خصوصي مقالات همایشی مرتبط: بررسی تاثیر ابعاد نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتریان به خدماتشناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با سطوح مختلف وفاداریتاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی شهر سنندجبازار گرایی و وفاداری مشتریانتاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک ملت کلانشهر رشت بازدید یکساله 55 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی