مشخصات مقاله عنوان: تاثیرات سرعت و طرح هندسی بر ایجاد خستگی در روسازی های انعطاف پذیر نوع ارائه: مقاله نویسنده: خادمي استانه علي* *دانشکده فني و مهندسي، دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شمال، گروه عمران عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در عمران، معماري و شهرسازي نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. کلید واژه: خستگي روسازي، طرح هندسي، سرعت، آسفالت مقالات نشریه ای مرتبط: مقايسه فني و اقتصادي روسازي مرکب با روسازي انعطاف پذير رايج در ايران (مطالعه موردي آزاد راه قزوين-زنجان)پيش بيني عملکرد روسازي با تلفيق مدل خانواده و شبکه عصبي (مطالعه موردي: معابر شهر ساري)بررسي تاثيرخطاي برآورد ورودي هاي طراحي روسازي بر روي خطاي پيش بيني عمر روسازي با بهره گيري از روش شبيه سازي مونت کارلو «يادداشت پژوهشي»ارائه يک معيار جديد ارزيابي مقاومت لغزندگي روسازي آسفالتيتعيين منحني عملکرد روسازي با استفاده از مطالعه موردي مقالات همایشی مرتبط: بررسی عملکرد فنی و اقتصادی روسازی های ماندگار و مقایسه آن با روسازی های معمولیتحلیل و طراحی روسازی راه: مدیریت روسازی راه ها با رویکرد توسعه پایدارمواد مصالح و تکنولوژی آسفالت: ارزیابی تحلیلی اثر اضافه بار بر خرابی های روسازی آسفالتی با استفاده از روش اجزاء محدودمواد مصالح و تکنولوژی آسفالت: مقایسه روسازی آسفالتی و بتنی با رویکرد اندازه گیری میزان اثرات خالص سطوح روسازی بر روی دمای محیط شهری (مطالعه موردی شهر اراک)مقایسه فنی و اقتصادی روسازی های بتنی و آسفالتی در مسیر اتوبوس های BRT بازدید یکساله 38 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی