مشخصات مقاله عنوان: مطالعه مروری بررسی تاثیر هوش تجاری بر هدفها و سطوح کلان سازمانی نوع ارائه: مقاله نویسنده: آراد مرتضي* *بانک کشاورزي استان مازندران، شعبه نشتارود ،شهرستان تنکابن عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: مديران ايده پردار كارين، انجمن علمي بازرگاني ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: هوش تجاري، فناوري اطلاعات، مديريت اطلاعات، سيستم هاي اطلاعاتي مقالات نشریه ای مرتبط: هوش تجاري و تاثير آن بر بهبود عملكرد مديريت بنادرارائه مدل ارزيابي عملکرد هوش تجاري بر مبناي فرآيند تحليل شبکه فازيرابطه هوش سازماني و مديريت دانشهوش تجاري و تصميمات كلان سازمانيتاثير هوش سازماني بر يادگيري در سازمان مقالات همایشی مرتبط: بررسی رابطه بین فناوری اطلاعات و هوش تجاری مدیران بانکیتاثیر هوش تجاری بر بهبود کیفیت فرآیندهای سازمانی مبتنی بر فناوری اطلاعاتبررسی اثر هوش تجاری بر تصمیمات سازمانی: با رویکردی به ساخت و پیاده سازی سیستم هوش تجاریبررسی اثر هوش تجاری بر تصمیمات سازمانی: با رویکردی به ساخت و پیاده سازی سیستم هوش تجاریموفقیت در سیستم های هوش تجاری با رویکرد تحلیل سازمان بازدید یکساله 71 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی