مشخصات مقاله عنوان: تاملی نو به برنامه درسی از دیدگاه پست مدرن (رویکردها، دلالت ها) نوع ارائه: مقاله نویسنده: قادري مصطفي,ايزان محسن* *دانشگاه کردستان عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: پست مدرن، برنامه درسي، محتوا، اهداف، راهبردها، ارزشيابي مقالات نشریه ای مرتبط: برنامه درسي پست مدرن در بوته نقدمعماري مدرن و پست مدرنپست مدرن، بحران نداردتحليل نشانه شناختي طراحي پسامدرنامنيت ملي، دولت هاي مدرن و پست مدرن مقالات همایشی مرتبط: انگاره های پست مدرن در رمان «کتاب بی نام اعترافات»آموزش و یادگیری مداوم از نگاه پست مدرنمقایسه الگوهای ارزشیابی برنامه درسیارزشیابی برنامه درسی با تاکید بر مشارکت معلممطالعاتی در باب معماری مدرن و پست مدرن بازدید یکساله 73 آخرین های بلاگ تست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیمآموزش جستجوی تصویر در گوگلبرقراری پیوند میان ارجاعات درون متنی و آخر متنآیا میان تعداد نویسندگان یک مقاله و تعداد استنادات آن رابطه وجود دارد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی