برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تحليل موفقيت آرم هاي تلويزيون ايران

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: قنبري عرفان*,علي محمدي اردكاني جواد,اسدي شهريار,صفاري سميرا
 
 *گروه هنر و معماري، واحد يزد، دانشگاه آزاد اسلامي، يزد، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در علوم و تكنولوژي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1395دوره 5
 
 
چکیده: 

همواره در رسانه هاي متفاوت اعم از نوشتاري و تصويري شاهد حجم گسترده اي از نشانه ها هستيم. اين فضاي پرهياهو، شنيدن يا ديدن و به خاطر سپردن آن بسيار مشکل است. بنابراين نشانه ها براي ديده شدن، ناگزير هستند به گونه اي متفاوت تر از روش هاي رايج براي جذب مخاطب عمل کنند...

 
کلید واژه: آرم، فرم، شبکه هاي تلويزيوني، رسانه
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 78   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی