مشخصات مقاله

عنوان: 

تاثير استفاده از روش كلاس معكوس در درس علوم بر احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان پايه ششم ابتدايي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: اسماعيلي فر محمدصادق*,غلامي پور ناديا
 
 *آموزش و پرورش، شهرستان قائم شهر
 
عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
كليد واژه: احساس تعلق به مدرسه، كلاس معكوس، يادگيري تلفيقي، آموزش علوم
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
بازدید یکساله 61   pdf-file
 
tabligh

moavenatelmi
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی