مشخصات مقاله عنوان: تاثیر استفاده از روش کلاس معکوس در درس علوم بر احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی نوع ارائه: مقاله نویسنده: اسماعيلي فر محمدصادق*,غلامي پور ناديا *آموزش و پرورش، شهرستان قائم شهر عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: احساس تعلق به مدرسه، كلاس معكوس، يادگيري تلفيقي، آموزش علوم مقالات نشریه ای مرتبط: مديريت كلاسرابطه سبك مديريت كلاس مبتني بر خلاقيت با كيفيت زندگي در مدرسه و اضطراب دانش آموزانبررسي رابطه تعداد دانش آموزان كلاس پنجم با پيشرفت تحصيلي آنانبررسي ارتباط بين عوامل استرس زاي مدرسه و شكايات جسماني در دانش آموزان شهرستان ساري در سال تحصيلي 79-1378بررسي شاخص هاي بهداشت محيط مدارس (فضاهاي آموزشي) در روستاهاي استان مازندران (1382) مقالات همایشی مرتبط: کلاس معکوس روشی نو در آموزش شیمیرابطه بین خودکارآمدی تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه: نقش واسطه ای جهت گیری آیندهبررسی و مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه و عادی در مدارس ابتداییارزشیابی میزان یادگیری عمیق دانش آموزان در درس علوم تجربی، مطالعه موردی: دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر کاشانمدیریت کلاس (رویکردها) بازدید یکساله 86 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی