مشخصات مقاله عنوان: تحقق خرید جانبی با رویکرد اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه نوع ارائه: مقاله نویسنده: منصورحسيني بهمن,آذرراهنما عادل عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: مديران ايده پردار كارين، انجمن علمي بازرگاني ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: اثربخشي مديريت ارتباط با مشتري، عملکرد ارتباطات بازاريابي يکپارچه، عملکرد بازار، خريد جانبي مقالات نشریه ای مرتبط: شناسايي عوامل موثر بر مديريت ارتباط با مشتري و بررسي سهم هر يک از عوامل در اثربخشي مديريت ارتباط با مشتريرابطه مديريت ارتباط با مشتري (CRM) با عملکرد بازاريابيمديريت ارتباط با مشتريمديريت ارتباط با مشتريبررسي رابطه مديريت دانش مشتري بر وظايف مديريت ارتباط با مشتري در يک بيمارستان نظامي مقالات همایشی مرتبط: بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی بر دانش مشتریان و رفتارهای خرید سازمانی با روش مدلسازی معادلات ساختارینقش ارتباطات در بازاریابی بیمهسیستم اطلاعات بازاریابی در مدیریت ارتباط با مشتری بررسی تحلیلی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی موفقطراحی مدل ارتباطات بازاریابی یکپارچه جهت جذب توریست به منطقه توریستی ورزشی توچال بازدید یکساله 46 آخرین های بلاگ تست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیمآموزش جستجوی تصویر در گوگلبرقراری پیوند میان ارجاعات درون متنی و آخر متنآیا میان تعداد نویسندگان یک مقاله و تعداد استنادات آن رابطه وجود دارد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی