برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری بیمه گذاران (مطالعه موردی بیمه نامه آتش سوزی منزل مسکونی شرکت بیمه سینا)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: عبدلي خالدي اميد,وهابزاده شادان,نصيري پور اميراشكان
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  مديران ايده پردار كارين، انجمن علمي بازرگاني ايران
زمان:  1395دوره 2
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: برند سازي خدمات، نگرش به برند، رضايت برند، وفاداري به برند، صنعت بيمه
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 58   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی