مشخصات مقاله عنوان: تاثیر شبکه ها و نرم افزار های کامپیوتر (با نگاه فناوری اطلاعات) بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر (مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد) نوع ارائه: مقاله نویسنده: حيدري محمد,اکبري محمد عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در مهندسي، علوم و تكنولوژي نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد و انرژي زمان: 1394, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: فناوري اطلاعات، تحقيقات بازاريابي، شبکه هاي کامپيوتري، فروش و مزيت رقابتي مقالات نشریه ای مرتبط: اثر اينترنت بر عملکرد بازاريابي بيمه عمربررسي تاثير فناوري اطلاعات بر بازاريابيبررسي عوامل موثر بر فروش بيمه هاي عمر با تاكيد بر تجربه ساير كشورها و علل موفقيت بيمه گران استان خراسان (مطالعه موردي شهر مشهد)بازاريابي و فروش بيمه در تجارت الكترونيكنقش فناوري اطلاعات در صنعت بيمه مقالات همایشی مرتبط: آسیب شناسی کانالهای توزیع در شبکه فروش بیمه های زندگینظارت مطلوب بر صنعت بیمه و فعالیت های بیمه گری براساس ارزیابی شرکت های بیمه با استفاده از تحلیل شبکه فازیبررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های خرد در نمایندگی های فروش بیمه ایران (مطالعه موردی شهر اراک)مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه: توسعه یک مدل مفهومیبررسی نقش تحقیقات بازاریابی و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی بازدید یکساله 49 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی