مشخصات مقاله

عنوان: 

اثربخشي تلفيق روش آموزش چندحسي و يكپارچگي حسي بر علائم اختلال خواندن دانش آموزان دوره ابتدايي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: استكي مهناز,كوچك انتظار رويا,زادخوت ليلي*
 
 *دانشگاه آزاد، واحد تهران مرکز
 
عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: روش چندحسي، تمرينات يكپارچگي حسي، اختلال خواندن
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
بازدید یکساله 120   pdf-file
 
tabligh

moavenatelmi
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی