مشخصات مقاله عنوان: بررسی تاثیر خدمات بانکی بر رضایتمندی مشتریان با استفاده از روش سروکوال (مطالعه موردی بانک ایران زمین شعب تهران) نوع ارائه: مقاله نویسنده: پاپا مريم,اخوان قنادي علي عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: مديران ايده پردار كارين، انجمن علمي بازرگاني ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: ابعاد خدمات بانکي، سروکوال، رضايت مشتري، بانک ايران زمين مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي تاثير ابعاد کيفيت خدمات مدل سروکوال بر رضايتمندي مشتريان زن باشگاه هاي ورزشيسنجش کيفيت خدمات و بررسي رابطه آن با سهم بازار بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردي: بانک صادرات شهر تبريز)بررسي ميزان رضايت مشتريان از کيفيت خدمات در منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد با استفاده از مدل سروکوالتعيين ارتباط بين کيفيت خدمات ورزشي ارائه شده شهرداري مشهد با ميزان رضايتمندي بانوان شهروند بر اساس مدل سروکوالاندازه بانک و ثبات عملکرد بانکي در شبکه بانکي کشور مقالات همایشی مرتبط: رابطه بین مولفه های کیفیت خدمات با رضایت مشتریان در بانک آیندهشناسایی و رتبه بندی انتظارات مشتریان سازمانی از خدمات بانکی پژوهشی در بانک صادرات ایران، بوشهربررسی میزان رضایت مشتری بر اساس مدل سروکوال (مورد مطالعه مشتریان بانک پاسارگاد بوشهر)بررسی نقش واسطه ای رضایت مشتریان دریافت کننده تسهیلات بانکی در رابطه بین خصوصیات خدمات بانکی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی استان یزد)شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکی به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی شعب بانک سپه استان گلستان) بازدید یکساله 72 آخرین های بلاگ تکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notشماره گذاری خطوط در وردمعرفی 10 موضوع داغ در بیست حوزه علمی بر اساس پایگاه مرکز اطلاعات علمیتست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیم ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی