مشخصات مقاله عنوان: تاثیر استراتژی رنگ بر وفاداری و قصد خرید مشتریان (مورد مطالعه: گبه فارس) نوع ارائه: مقاله نویسنده: جمالي نيا مرضيه,شاكراردكاني محمد,طباطبايي سيدمحمود عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: مديران ايده پردار كارين، انجمن علمي بازرگاني ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: استراتژي رنگ، وفاداري رفتاري، وفاداري نگرشي، قصد خريد مشتري، گبه فارس مقالات نشریه ای مرتبط: ارزيابي تاثير برند بر وفاداري مشتريان صنعتيارزيابي ارتباط برنامه هاي وفاداري، وفاداري مشتري و مولفه هاي وابسته (مطالعه موردي شرکت هاي توزيع دارو)نقش مايه هاي گبه در ايل بختياريتبيين و آزمون برنامه هاي وفاداري بر تصميم گيري خريد مشتريان (مطالعه موردي)وفاداري کارکنان در تعامل با وفاداري مشتريان صنايع خدماتي مقالات همایشی مرتبط: بررسی تاثیر ابعاد نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتریان به خدماتبرآورد وفاداری مشتریان ورزشی بر اساس ارزش های ادراک شدهشناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با سطوح مختلف وفاداریتاثیر برچسب خصوصی چای گلستان و وفاداری به فروشگاه: اثر تعدیل ارزش خریدتاثیر تکنولوژی و دانش در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتریان به بان ها بازدید یکساله 41 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی