مشخصات مقاله عنوان: بررسی تاثیر تحقیق و توسعه بر عملکرد بازاریابی محصولات کشاورزی نوع ارائه: مقاله نویسنده: حقيقي زهرا,حسيني سيدفرهاد عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: تحقيق و توسعه، ظرفيت جذب، استراتژي بازاريابي، توسعه محصول جديد، استراتژي محصول مقالات نشریه ای مرتبط: استراتژي بازاريابي هوشمنداستراتژي متمايز كردن محصولات در بازاريابيعوامل موثر بر انتخاب نوع استراتژي بازاريابي محصولات صنايع غذايي در مراحل رشد و معرفي محصول (مطالعه موردي شهر مشهد)بررسي تاثير قابليت هاي بازاريابي بر حس گري و شکل گيري استراتژي خلاق و به موقع بازاريابي (مورد مطالعه صادرکنندگان کاشي و سراميک)استراتژي هاي بازاريابي در فضاي رقابت مقالات همایشی مرتبط: تبیین تاثیر ظرفیت جذب دانش بازاریابی بر نوآوری توسعه محصول جدید بررسی نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها در استراتژی های توسعه محصول جدیدبررسی مشکلات بازاریابی الکترونیک و ارائه استراتژی هایی برای حل آنهاوضعیت مولفه های بازاریابی در شرکت کیان ایساتیس پارس از منظر ممیزی بازاریابیبازاریابی بین المللی، انواع استراتژی های آن و وضعیت بازاریابی بین المللی دولت و شرکت های ایرانی بازدید یکساله 289 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی