برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تبیین تاثیر ظرفیت جذب دانش بازاریابی بر نوآوری توسعه محصول جدید

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: نعامي عبداله,يزدانفر شيوا*
 
 *گروه مديريت بازرگاني، دانشگاه آزاد اسلامي، واحد تهران جنوب
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در مهندسي، علوم و تكنولوژي
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن اقتصاد و انرژي
زمان:  1394دوره 2
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: دانش بازاريابي، ظرفيت جذب دانش، نوآوري، توسعه محصول جديد
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 84   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی