مشخصات مقاله عنوان: تبیین تاثیر ظرفیت جذب دانش بازاریابی بر نوآوری توسعه محصول جدید نوع ارائه: مقاله نویسنده: نعامي عبداله,يزدانفر شيوا* *گروه مديريت بازرگاني، دانشگاه آزاد اسلامي، واحد تهران جنوب عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در مهندسي، علوم و تكنولوژي نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد و انرژي زمان: 1394, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: دانش بازاريابي، ظرفيت جذب دانش، نوآوري، توسعه محصول جديد مقالات نشریه ای مرتبط: تبيين روابط ذهنيت مشترک، ظرفيت جذب دانش، نوآوري و انعطاف پذيري: شرکت هاي دارويي کشورتاثير فرايند تسهيم دانش و توانايي جذب دانش بر قابليت نوآوريبررسي نقش بازاريابي داخلي بر نوآوري در سازمانمديريت دانش ابزاري براي نوآوري محصولبررسي نقش مديريت دانش در نوآوري مقالات همایشی مرتبط: بررسی تاثیر تحقیق و توسعه بر عملکرد بازاریابی محصولات کشاورزیایجاد ظرفیت جذب برای ساماندهی نوآوری باز در SMEهاجایگاه خلاقیت، نوآوری و نوآوری سازمان در مدیریت دانش بررسی رابطه میان مدیریت دانش و نوآوری در سازمان تبلیغات اسلامیاولویت بندی تاثیر مولفه های مدیریت دانش در پیش بینی نوآوری سازمانی در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات در شرکت توزیع گاز استان البرز بازدید یکساله 84 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی