برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

برندسازي در بنگاه هاي کوچک و متوسط

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: رزمجو منوچهر*
 
 *معاونت اشتغال و خودکفايي، کميته امداد امام خميني(ره)
 
عنوان همایش: همايش ملي اقتصاد مقاومتي دانش بنيان
نوع همایش:  دانشگاه آزاد اسلامي
حامی:  دانشگاه آزاد اسلامي، واحد پروفسور حسابي تفرش
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

امروزه تمامي عرصه ها از جمله علم، آموزش، کسب و کار و صنعت، در معرض تحولات عميق و پايدار قرار دارند. اما جديدترين و چالش برانگيزترين پارادايم مديران امروز، چه در عرصه مديريت سازمان هاي انتفاعي مانند صنايع توليدي و خدماتي و چه در عرصه مديريت سازمان هاي غيرانتفاعي مانند مديريت بخش هاي دولتي و بالاخص در محيط بسيار پوياي امروزي، حسن شهرت است. اين مقاله به شناسايي و مفهوم پردازي فرايند برندسازي کارآفرينانه در بنگاه هاي کوچک و متوسط کارآفرين مي پردازد به طوري که با ذکر تعاريف مربوطه، تاکيد مي گردد که کارآفرينان با رويکري نوآورانه به ايجاد برندي قوي در کسب و کار خود اهتمام مي ورزند. همچنين بيان مي کند که برند کارآفرينانه در بنگاه هاي کارآفرين، به منزله ابزاري کاربردي، جهت يکپارچه سازي تمامي فرايندهاي کسب و کار بوده، و فرايند برندسازي کارآفرينانه در بنگاه هاي کوچک و متوسط، متشکل از پنج مرحله شامل: توجه به برندسازي شرکتي، تمرکز بر طراحي يک برنامه بازاريابي خلاقانه، ايجاد يک مجموعه يکپارچه از عناصر آميخته برند، طراحي استراتژي مناسب به منظور جذب مشتري و اعمال راهکار هايي که برند مربوطه را در ذهن مشتريان تداعي کند. مي باشد.

 
کلید واژه: کارآفريني، برند، بنگاه هاي کوچک و متوسط، برندسازي کارآفرينانه
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 177   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی