مشخصات مقاله عنوان: تحلیل و ارزیابی شکل گیری یکی از شاخص ترین دستاوردهای سند تحول بنیادین (دانشگاه فرهنگیان) از منظر انگاره های تغییر، با تاکید بر مولفه برنامه درسی تربیت معلم نوع ارائه: سخنراني نویسنده: مهرمحمدي محمود* *دانشگاه تربيت مدرس عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند زمان: 1392, دوره 12 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي تطبيقي نظام برنامه درسي تربيت معلم در کشورهاي انگلستان، ژاپن، فرانسه، مالزي و ايرانتحليل و نقد نظري و روش شناختي اسناد تحول بنيادين آموزش وپرورش جمهوري اسلامي ايرانتربيت معلم در ايران و جهان و ارائه الگوي تحول در تامين و تربيت معلم كشورمعلم در برنامه درسي مليبررسي تطبيقي اهداف تربيتي از ديدگاه برزينكا و مباني سند تحول بنيادين نظام تربيت جمهوري اسلامي ايران مقالات همایشی مرتبط: پژوهش محوری، رویکردی نوین در آموزش دبیران شیمی در مراکز تربیت معلم (دانشگاه فرهنگیان)ارائه الگویی جهت تسهیل تغییر برنامه های درسی یادگیرنده محور با تاکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورشمعلم، تربیت معلم و تغییر در برنامه های درسیفاصله نظر تا عمل در تحقق سند تحول بنیادینجایگاه سواد قرآنی دانش آموزان در سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی بازدید یکساله 39 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی