برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

رویکرد ترکیبی: طراحی و اجرای برنامه درسی با نزدیک شدن موضوعات درسی به شرایط کاربردی و واقعی، بر اساس تجربه عملی در مدرسه حکمت

نوع ارائه: سخنراني
نویسنده: مجيدي اردوان*,ايران نژاد منصوره
 
 *موسسه مطالعات راهبردي فناوري اطلاعات، مدرسه حکمت بابلسر
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: رويکرد ترکيبي، برنامه درسي، موضوعات درسي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 26   pdf-file
 











آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی