مشخصات مقاله عنوان: بازانديشي جايگاه و نقش معلم در تغيير برنامه درسي از نظرگاه سيمو برنارد سرسون و اليوت دابليو آيزنر نوع ارائه: سخنراني نویسنده: حسيني خواه علي*,سالارونديان سيما *گروه مطالعات برنامه درسي، دانشگاه خوارزمي عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند زمان: 1392, دوره 12 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. كليد واژه: معلم، تغيير برنامه درسي مقالات نشریه ای مرتبط: برنامه درسي مبتني بر وب: گامي به سوي تمركززدايي يا تشديد تمركز در نظام برنامه ريزي درسيمقايسه ايدئولوژي هاي برنامه درسي آيزنر با ميلر: نگاهي ديگربررسي تطبيقي نظام برنامه درسي تربيت معلم در کشورهاي انگلستان، ژاپن، فرانسه، مالزي و ايرانروز معلمبرنامه ريزي درسي مدرسه - محور راهبردي براي تمركززدايي از نظام برنامه ريزي درسي مقالات همایشی مرتبط: نقش معلم به عنوان مدير تغيير برنامه درسيمعلم، تربيت معلم و تغيير در برنامه هاي درسيجايگاه معلم پژوهنده در تغيير برنامه درسينگرش معلمان در برابر تغييرتبيين جايگاه استانداردها در تغيير برنامه هاي درسي بازدید یکساله 51 آخرین های بلاگ با کد رایگان QR میزان استفاده از ارائه خود را افزایش دهیدمحققان پر استناد ایران در سال 2019موضوعات جدید علمی را استخراج کنیدبا سرویس رایگان موضوعات مرتبط در ساینس دایرکت آشنا شویمبا پابلونز: مقالات علمی خود را به صورت رایگان از وب آو ساینس رصد کنیمچگونه استنادات خود را افزایش دهیم؟ ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی