برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی مقایسه ای رویکرد آیزنر و فولن در مدیریت تغییر در محیط های آموزشی

نوع ارائه: سخنراني
نویسنده: آل مراد آسيه*,ابراهيمي زينب
 
 *دانشگاه تربيت مدرس
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: تغيير، اجراي برنامه درسي، آيزنر، فولن
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 102   pdf-file
 











آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی