برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین بهره گیری از درس پژوهشی و آینده پژوهی با برنامه درسی تغییر یافته ادراک شده با واسطه گری تغییر نگرش معلمان

نوع ارائه: سخنراني
نویسنده: الياسي فرنگيس*,شفيع پورمطلق فرهاد,بقايي مريم
 
 *پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: درس پژوهي، آينده پژوهي، برنامه درسي تغيير يافته ادراک شده، تغيير نگرش معلمان
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 26   pdf-file
 











آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی