مشخصات مقاله عنوان: شرایط تسهیل گر کاربرد و نهادینه سازی نوآوری های آموزشی: مطالعه موردی ارزشیابی کیفی، توصیفی در آموزش ابتدایی نوع ارائه: پوستر نویسنده: وحداني اسدي محمدرضا* *دانشگاه علامه طباطبايي عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند زمان: 1392, دوره 12 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: نوآوري هاي آموزشي، شرايط تسهيل کننده، اجرا، نهادينه سازي، ارزشيابي کيفي، توصيفي مقالات نشریه ای مرتبط: ارزيابي مديران مدارس از بسترهاي نهادينه سازي نوآوري سازماني مطالعه موردي دبيرستان هاي شهر کرمانشاهزمينه يابي اجراي ارزشيابي کيفي - توصيفي در مدارس ابتدايي شهر تهراننهادينه كردن خلاقيت و نوآوري در سازمانرابطه ارزشيابي و هدف هاي آموزشيبررسي و مقايسه اثربخشي اجراي ارزشيابي کيفي توصيفي و ارزشيابي سنتي بر مهارت هاي اجتماعي دانش آموزان ابتدايي مقالات همایشی مرتبط: ارزشیابی توصیفی در آموزش ابتدایی (عوامل موثر و موانع)ارزشیابی توصیفی ابتدایی در ایراننقش ارزشیابی توصیفی و ارزشیابی سنتی در خلاقیت و خودکارآمدی دانش آموزان پایه چهارم مقطع ابتداییبررسی اجرای طرح ارزشیابی توصیفی توسط معلمان مدارس ابتداییبررسی دیدگاه والدین دانش آموزان دوره اول ابتدایی شهر لامرد در مورد تاثیر ارزشیابی توصیفی بازدید یکساله 46 آخرین های بلاگ آموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notنمایش شمارش خطوط در ورد Wordتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی