مشخصات مقاله عنوان: توجه به مولفه های آموزش زیست محیطی در کتب علوم تجربی دوره ابتدایی با تاکید بر کتب جدیدالتالیف نوع ارائه: پوستر نویسنده: مهدي زاده ايرج*,مستكملي مصطفي,يوسفي مرادعلي *دانشگاه فرهنگيان، پرديس شهيد باهنر بيرجند عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند زمان: 1392, دوره 12 چکیده: توجه به مولفه هاي آموزش زيست محيطي در کتب علوم تجربي دوره ابتدايي با تاکيد بر کتب جديدالتاليف کلید واژه: محيط زيست، آموزش زيست محيطي، کتب علوم تجربي، دوره ابتدايي مقالات نشریه ای مرتبط: ارزيابي تطبيقي کتب درسي زبان انگليسي دوره دبيرستان با آموزشگاه هاي آزاد از ديد معلمانتحليل محتواي کتب مباني جامعه شناسي مورد تدريس در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي کشور به منظور انطباق اين کتب با سرفصل هاي مصوب و کتب مباني معتبر خارجيبرنامه درسي آموزش بهداشت و ارتقاي سلامت کل کتب دوره ششم ابتدايي بر اساس مفروضه هاي نظام سلامتهمبستگي ملي در کتب درسي دوره ابتداي (مورد مطالعه: کتب فارسي) مقالات همایشی مرتبط: مقایسه تطبیقی کتب درسی قدیمی و جدید پایه هفتم دوره اول متوسطه و بررسی حضور خرده فرهنگ های ایرانی در کتب جدیدالتالیف این دورهبررسی و تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ابتدایی از نظر استفاده از مفاهیم محیط زیستتحلیل محتوای کتب درسی علوم دوره ابتدایی تا پایه چهارم بر اساس نشانگرهای سواد زیست محیطی پروژه 2061 آمریکا با استفاده از روش شانونبررسی میزان توجه به مفاهیم زیست محیطی در کتاب های علوم تجربی دوره ابتداییبررسی میزان توجه به اهمیت آب و معضلات کمبود آن، در کتب علوم تجربی دوره راهنمائی بازدید یکساله 70 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی